اهمیت کتاب در جوامع

اهمیت کتاب در جوامع

با وجود قرار گرفتن در عصر الکترونیک و وجود کتاب های آنلاین و قابل دسترس و مواردی مشابه کتاب های چاپی روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار شده است و چاپ کتاب با روندی سریع به جلو حرکت میکند و در کشورهای توسعه یافته نوشتن کتاب و چاپ کتاب و فروش کتاب هر ساله به میزان بالایی رو به رشد است.
خواندن کتاب در بعضی از انسان ها آنها را تشویق به نوشتن میکند،وقتی کتاب مینویسیم درواقع ایده ها،داستان ها،احساسات،دانش،تجربه ها و … را روی کاغذ پیاده میکنیم و با چاپ کتاب خود آن نوشته ها را با دیگران در میان میگذاریم،و هرکس بنا بر موضوع کتاب شما براساس تقاضای سنی،درسی،علمی،فرهنگی و … جذب کتاب چاپ شده شما می شود و با خواندن آن به هدفش نزدیک تر می شود.
قدم گذاشتن در عرصه کتاب و کتاب خوانی و چاپ کتاب شما را به اهدافتان در زندگی نزدیک تر می کند.
و با چاپ کتاب اول خود با انگیزه بالاتری قدم برداشته تا چاپ کتاب بعدی خود را با تجربه بیشتری که درین راه به دست آورده اید انجام دهید.
از طرفی در بحث کتابخوانی باید بدانیم این که تصور کنیم با پدید آمدن وسائل ارتباط جمعىِ جدید و نوظهور، کتاب منزوى خواهد شد، خطاست. کتاب روزبه‌روز در جامعه‌ بشرى اهمیت بیشترى پیدا می کند. ابزارهاى نوظهور مهمترین هنرشان این است که مضمون و محتواى کتاب ها را راحت و آسان منتقل کنند و جاى کتاب را نمی گیرد.

گذاشتن باسخ