روش و هدف چاپ

روش و هدف چاپ

در انتشارات آپریس روش چاپ کتاب با بهترین دستگاه های دیجیتال و به روز همراه با بهترین صحافی انجام می شود. چاب کتاب فرایندی پیچیده است ولی با دقت و تمرکز و هدف گذاری در زمینه چاپ کتاب این فرایند به روال مناسب پیش می رود.هدف ما فقط چاپ کتاب و چاپ کتاب نیست هدف ما بعد از انجام چاپ کتاب مشتری های خود ارائه آن در نمایشگاه های کتاب و معرفی نویسنده ،مولف، مترجم و … به جامعه و بالا بردن شان و شخصیت کاری آنان در جهت شغل و چاپ کتاب آنها و دیدن ثمره زحمت آنان است.
به همین دلیل چاپ کتاب یک هدف است و اهداف بعدی گام های بزرگ تری است که ما به جهت شناسایی افراد در زمینه چاپ کتاب انجام میدهیم.
از طرفی در انتشارات آپریس هدف ما چاپ کتاب ارزان است و ما به همین هدف رسیده ایم.چاپ کتاب ارزان تر از همه جا انجام می شود و کیفیت کار بالاتر از هر جا.
چاپ کتاب کار و تخصص ماست و به همین جهت تمرکز ما روی چاپ کتاب و چگونگی آن است و خوشبختانه تا همین روز توانسته ایم رضایت تمامی مشتری های خودمان در زمینه کتاب و چاپ کتاب و چاپ کتاب ارزان را حفظ کنیم و برای چاپ کتاب های بعدی برنامه های راهبردی بیشتری در نظر بگیریم.
چاپ کتاب نیازمند بالا رفتن فرهنگ کتاب خوانی و کتاب دوستی است.پس باید با چاپ کتاب بهتر و با کیفیت تر و درخور جامعه و مردم پسند کمک به این فرهنگ کرد.
با فرهنگ سازی کتاب خوانی چاپ کتاب بیشتر شده است و ما همیشه در تلاش هستیم تا کیفیت چاپ کتاب خود را حفظ کرده و حتی کیفیت در زمینه چاپ کتاب و نوع کتاب را ارتقا بخشیم و در زمینه چاپ کتاب و حتی چاپ کتاب ارزان زبانزد خاص و عام بوده و رقیبی جدی در زمینه چاپ کتاب باشیم و رقابت در چاپ کتاب به خودی خود ارزش کار را بالا می برد.
ما همواره در عرصه چاپ کتاب و چاپ کتاب ارزان با جدیت قدم برداشته و اعتماد تمامی نویسندگان،مولفان،مترجمان و …. را به خود جلب کرده ایم و جلب هم خواهیم کرد.

گذاشتن باسخ